מהודו ליפן – סקירה כללית של סיורים מלווים באסיה

מכיוון שאסיה היא יבשת כל כך גדולה, אולי כדאי להשאיר את התכנון למישהו אחר. אתה יכול להפיק את המיטב מהחופשה שלך אם תשאיר את התכנון למומחים. בין אם תרצו לנסוע לסין, יפן, הודו, תאילנד או סרי לנקה, תוכלו למצוא כמה מבצעים מצוינים בטיולים בליווי אסיה כאשר תזמינו עם האנשים הנכונים.

סיורים בליווי סין
מכיוון שזו היבשת הגדולה ביותר, לא תוכל לחוות הכל במהלך חופשה רגילה אחת לסין. ההימור הטוב ביותר שלך הוא לצאת לסיור של 21 יום במדינה אחת בכל פעם. אם אתה רוצה לנסוע לסין, למשל, אתה יכול לבחור בתוכנית הכוללת את נקודות השיא של הערים הגדולות במדינה ומונומנטים עתיקים. אתה יכול לראות את החומה הגדולה יום אחד ולצאת לקניות בבייג’ינג למחרת.

סיורים מלווים בדרום מזרח אסיה
אולי תרצו לנסוע למעלה ולמטה בדרום מזרח אסיה. תמצאו כמה אתרים מדהימים, כולל מקדשים עתיקים בתאילנד, קמרון היילנדס במלזיה, משולש הזהב, קואלה לומפור נערות ליווי . וכמובן, תוכלו לחוות את חיי הלילה המרגשים של בנגקוק.

סיורים מלווים ביפן
אנשים רבים מוקסמים מהתרבות היפנית בימינו, ואתה יכול להיות חלק ממנה אם תבחר בחבילת הטיול הנכונה. כמה פעילויות שתמצאו במסלול טיול כוללות:

• ביקור בהירושימה ובפארק הזיכרון לשלום
• קניות וטיולים בטוקיו
• נסיעה ברכבת ה”בולט” מטוקיו להירושימה
• ביקור בפארק הלאומי האקונה
• מנוחה באגם קוואגוצ’י, עם נוף יפה של הר פוג’י
• חקר הגנים, הפארקים של קיוטו, ומקדשים היסטוריים

הזמן הטוב ביותר לבקר ביפן הוא במהלך האביב, ובמהלכו ניתן לראות את פריחת הדובדבן היפה. היופי שלהם הוא שאין שני לו, והסיור שלכם ביפן לא יהיה שלם אלא אם כן תזכו לראות אותם.

סיורים בליווי הודו
יציאה לסיור מלווה בהודו תיתן לכם הזדמנות לראות מונומנטים מרהיבים, מסגדים עתיקים, ערים וכפרים נטושים, ונפלאות מודרניות כמו קו הרקיע של מומבאי. תוכלו לסייר בדלהי העתיקה ובניו דלהי, שם תוכלו לחקור אתרים עתיקים ולהתעמק בשווקים ההומים. הקפידו לבחור מסלול שכולל את הטאג’ מאהל. ממוקם באגרה, זהו אחד האתרים המדהימים ביותר לא רק באסיה, אלא בכל העולם.